luni, 1 februarie 2010

Stilul flausat...

Dragii mei, zilele astea m-am plimbat destul de mult prin oras. In drumurile mele am intalnit oameni diferiti cu haine diferite. Dar un nou trend 'feşiăn' mi-a atras atentia. Intr-un mod negativ.
Stateam in metrou zilele trecute si se aseaza langa mine o fata. Frumoasa foc, cu ochii albastrii, blonda, cu toate dotarile, deci arata foarte bine. Parea sa aibe stil si clasa nu parea a fi pitzipoanca sau mahalagioaica. Parea a fi o gagicuta din alea 'feşiăn victim' aranjata, stilata. O studiez, ma uit la ea, manichiura perfecta, fardata impecabil fara exces de fond de ten sau fard. Era ca o papusica de portelan. Hainele erau office, o jacheta de piele neagra pana la mijloc si o fusta scurta dar decenta. Arata foarte bine si chiar avea bun gust. PANA CAND S-A RIDICAT IN PICIOARE! Cand s-a ridicat ochii mei care o studiau descopera ceva incredibil de stupid. Probabil fata purta niste ghetute cu toc inalt scurte. Am zis probabil, pentru ca nu stiu. Nu, pentru cei care se intreaba, nu am probleme cu ochii, eu vad foarte bine. Dar un anume obiect vestimentar imi bloca privelistea. Duduia, peste dresurile maro inchis si peste cizmulitele/ ghetutele/ incaltamintea folosita isi pusese ATENTIE: O PERECHE DE CIORAPI FLAUSATI DE LANA COLORATI astfel incat isi invelise gamba si pantofii. Picioarele ei erau perfecte dar acoperite de 'fularele flausate' picioarele deveneau BUTUCI. Biata de ea nu putea sa mearga bine pentru ca tocul sau talpa (inca nu stiu ce anume )i se agata de sosetele rastignite ostentativ peste incaltaminte. Cand statea jos era ok, sa zicem. Dar cand se ridica era de-a dreptul penibil. Cred ca fata asta a vazut undeva pe un canal de moda vreo colectie celebra in cadrul careia modelele purtau peste incaltaminte sosete sau ceva de genul. Asa ca ea, mica noastra creatoare, a decis sa lanseze in Romania in exclusivitate stilul flausat si sa redefineasca scopul ciorapilor facuti de bunicutele noastre.
Din punctul meu de vedere ar fi mai bine o exterminare totala a acestor specimene feminine care strica cursul modei si il degradeaza. A..da...si se fac de ras cu inventii si inovatii demne de un kitch perfect!

2 comentarii: