joi, 28 ianuarie 2010

Noua armata de elita (liceul, part II )

Orasul asta ascunde atatea secrete. Locuri prin care treceai acum ceva vreme in mod constant devin locuri prin care treci atat de rar sau niciodata. Si cand treci iti simti inima in gat de emotie. Ai atatea amintiri care te leaga de un loc incat iti vine sa le iei pe toate si sa le bagi intr-un borcan opac ca sa nu le mai vezi. Suntem toti pietoni pe strada vietii numai ca unii dintre noi au noroc. Ma doare inima sa vad atat de mult teatru in jurul meu. Atata 'zgomot pentru nimic'. De ce unii se prefac ca e totul bine in loc sa dea piept cu realitatea. De ce altii se joaca de-a dumnezeu in loc sa se joace de-a viata reala.
E trist modul in care unii percep o tentatie. Peste tot pe unde ma uit vad numai drogati, copii cu ochii rosii ce abia asteapta urmatoarea combinatie ca sa le iasa niste 'verde'. Detesc mizeria orasului. Nu ma refer la mizeria fizica ci la gunoaiele umane ce polueaza acest oras. La toti cei care fac degeaba umbra pamantului. Un om este om si nu animal pentru ca tinde la mai mult, tinde sa isi depaseasca starea si conditia, asa cum imi spunea si mie un prieten acum cativa ani. Dar nu l-am crezut. Asa ca acum ii dau dreptate...Ai mare dreptate, Tavi...asa e..dar vezi tu, prietene drag, unii dintre noi se 'taseaza' si se infunda in mediocritate si sub-mediocritate incat a le propune o avansare spirituala ii sperie. Un om trebuie sa paseasca inainte dar sa se uite pe urmele pe care le lasa. Pentru ca poate tocmai urmele pe care le lasa il pot indruma. Nu cred in minim. Nu cred in mediu si mediocritate. Eu cred in mai mult, mai bine, mai sus. Eu am fost, sunt si voi fi toata viata mea un om luptator care vrea mai mult, mai bine, mai sus. Eu sunt un om care evolueaza si descopera. Nu imi e frica sa cad pentru ca am cazut deja mai rau decat ar fi trebuit si nimic nu ma mai poate darama acum. Sunt un om puternic ce lupta impotriva sleahtelor de mediocrii si oameni ce se multumesc cu putin. Eu nu ma multumesc cu putin. Nu am facut-o si nu o voi face niciodata. In viata mea exista oameni puternici ce doresc mai mult si care lupta la fel ca mine. Suntem noua armata de elita.

Un comentariu:

  1. f frumos ce ai scris.........sa sti k anii de liceu au fost unicii.........sincer de cand am terminat liceul nu am mai fost dar cred k sau schimbat multe..............
    si akuma dupa postarea pe care ai facut o sa mi fac u pk de curaj sami vizitez fostul liceu........chiar mie dor de el..............(am lasat sub nume anonim k miam uitat parola la contul de google:))

    RăspundețiȘtergere