marți, 9 februarie 2010

Curatenie generala!

Zilele astea am facut o chestie pe care am incercat sa o aman cat am putut de mult. Mi-am facut curat in amintiri. Mi-am aruncat la gunoi toate lucrurile pe care le-am considerat dispensabile. Am facut ordine in sertarele mintii mele si am ajuns la concluzia ca e mai bine fara amintiri decat cu amintiri. Mi-am adunat toate mizeriile si le-am aruncat. La fel si obiectele din camera mea. Ce am considerat ca e lipsit de sens in camera mea am aruncat. De prin calculatorul meu foarte incarcat am sters atat de multe poze incat am ajuns sa am 10 gb liberi. Cred ca am sters cam jumatate din lista de mess. Am ajuns sa nu mai am loc la ignore. Cred ca e timpul sa merg mai departe si sa renunt la a imi pasa despre trecutul meu. E timpul sa inceapa o noua etapa din viata mea. O etapa mult mai buna decat cea care a fost.
Intradevar am fost dezamagita de situatiile zilelor trecute, dar am hotarat sa le mai pun si la spate, nu numai la inima.
Chiar azi vorbeam cu un amic despre faptul ca problemele vin atunci cand chiar nu e momentul. Dar oare e vreodata momentul? El imi spunea ca exista momente in care se aduna foarte multe si nu e usor sa treci peste ele. Eu ii spuneam ca indiferent de cate probleme ar aparea, nu trebuie sa ne dam batuti. Sa stiti ca o sa tin cont de sfatul pe care i l-am dat lui. Nu ma voi descuraja din cateva vorbe aruncate aiurea. Momentan am atatea pe cap incat singurul lucru care mi-ar trebui e sa fiu la pamant..asa ca voi fi puternica. Chiar daca acum cateva zile eram cam deprimata.
Nu merita sa fi deprimat pentru nimic in lume. Mai ales pentru situatii si oameni care nu merita!
In continuare, pentru a schimba putin nota postarii abia astept filmarile de sambata seara. Am chef sa ma pun serios pe treaba si sa incep sa lucrez mai mult. Filmarea asta reprezinta mai mult decat o filmare. Reprezinta o granita, o linie trasa pe foaie vietii. Filmarea asta reprezinta o promisiune facuta de mine mie...
Of..de nu ar veni odata sambata...:)

Un comentariu:

  1. felicitarii pt postarea asta.........f bn...........mult succes in tot ceea ce fc.....te pup.

    RăspundețiȘtergere