luni, 15 februarie 2010

14 februarie

O zi extraordinara pentru mine. Nu pentru ca am mancat bomboane de ciocolata pana am crapat si am facut declaratii de dragoste. Ci pentru ca am avut o zi de filmare. O zi de filmare extraordinara. Am stat in prezenta unor oameni pe care eu ii consider deosebiti. Incepand de la operatorul meu cu care am mai lucrat si care este jumatatea mea tehnica a creatiei, un om deosebit si alaturi de care am razbatut prin multe dificultati,ajungand la asistentii de regie care au facut o treaba grozava si au fost atenti la detalii, racorduri, timecoduri si alte nebunii si terminand cu cei mai importanti: actorii. Am avut parte de niste actori extraordinari, bine pregatiti, profi, oameni cu care mi-am putut face treaba extrem de bine. Dar nu am uitat de asistentul de imagine, un baiat grozav care inafara de a se ocupa de detaliile tehnice si de sunet ne inveselea pe toti. La cat de frig era pe platou, el reusea sa ne inveseleasca si sa ne faca sa uitam de frig.
Cred ca pentru prima oara m-am simtit cu adevarat ca pe un platou de filmare. Am lucrat toti ca o echipa adevarata. Cele aproape 16 ore de filmare pentru unii au meritat din plin efortul.
Pe aceasta cale as vrea sa enumar oamenii carora le multumesc pentru ca si-au dedicat ziua de 14 februarie filmului meu:
Radu B., Vlad G., Catalin M., Eduard A., Radu C., George C., Bogdan M.
Va multumesc pentru profesionalismul de care ati dat dovada, va multumesc pentru rabdarea si stoicismul cu care ati indurat conditiile vitrege de lucru, va multumesc pentru ca, alaturi de voi, ideile mele se materializeaza.

P.S. IN MOMENTUL IN CARE ESTI TRIST, TE SIMTI LA PAMANT SI ESTI DEPRIMAT, CEA MAI BUNA SOLUTIE ESTE SA FILMEZI CEVA. PENTRU CA ACTORII AU O FORTA INCREDIBILA DE A TE RIDICA SI DE A TE ANTRENA IN NEBUNUL LOR JOC. VA MULTUMESC PENTRU CA M-ATI RIDICAT DE LA PAMANT SI PENTRU CA AVETI INCREDERE IN MINE. Chiar daca nu v-am spus pana acum, filmarea asta a insemnat mult mai mult pentru mine decat o filmare. A insemnat terapie.
Va multumesc pentru tot...

3 comentarii:

  1. felicitariiiiiiiiii..........si abia astept sa vad rezultatul final..........iti tin pumni pe mai departe:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Inainte de toate vreau sa te felicit si in scris pentru realizarea acestui proiect in care stiu ca ai depus atata timp si vreau sa-ti spun ca sunt mandru de tine ,pentru ca inainte de a-ti fi partener de viata iti sunt si un mare sustinator in tot ceea ce faci , pentru ca fericirea si bucuriile tale fac parte si din viata mea.Iti daruiesc din suflet felicitarile mele sincere si ma bucur pentru aceasta realizare a ta asa cum ma bucur in fiecare zi ca iti imparti bucuriile si tristetile cu mine.Astept de asemenea sa vad cu interes rezultatele acestui proiect si te incurajez in tot ceea ce faci crezand in tine in primul rand ca om si apoi ca regizor ce va avea parte si in continuare de mari realizari…BRAVO,BRAVO BRAVO…Jos palaria Pisule

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa-ti iasa bine filmul si sa ramai vesela

    RăspundețiȘtergere