miercuri, 10 februarie 2010

Cea mai proasta zi din viata mea

Stiam de cum m-am trezit ca ziua de azi va fi proasta. Am simtit-o chiar de cum m-am trezit. Desi aseara dracul nu era asa de negru. Astazi s-au intamplat cele mai tampite lucruri. Si am ajuns din rau in mai rau. Vestile de azi au fost tare proaste si au continuat pe tot parcursul zilei. A fost un fel de potop de vesti proaste. Un fel de armagheddon. Totul a inceput de la un actor care mi-a spus ca nu mai poate juca in film, totul a continuat cu o desfasurare in forta si cu alte telefoane la fel de proaste si presimt ca nu s-a sfarsit ploaia de rele. It's still 20:00 folks!
Mda..alte intamplari de astazi: o discutie foarte tare la telefon cu un actor dobitoc care imi cere un car de bani pentru o filmare si care 'taxeaza la replica', un ghinion extraordinar si multa neatentie, cam 2 milioane de nervi si alte 2 milioane de griji. Astazi am aflat ca un om care ma urmareste (stalker) de 7 ani mi-a dat de urma IAR, dupa eforturile mele numeroase de a imi schimba nr de telefon & conturile publice. Asa ca, pana acum am parte doar de vesti proaste si de suparari. Daca stau sa ma gandesc bine, cred ca e cu ghinion ziua asta...10 februarie..mda..sigur e cu ghinion. Toate nenorocirile s-au intamplat intr-o singura zi. Macar sa avem parte de o singura zi de acest gen..o singura zi pe an ma refer..
Pe deasupra am si o stare de deprimare/ suparare nici nu stiu cum sa-i zic...
Clar nu a fost o zi buna pentru mine...Stii, ca daca stau sa ma gandesc azi a fost una dintre cele mai proaste zile ale mele..
Acum un an in aceeasi zi paseam prima data in Ploiesti. Si era un friiiiiig...
Acum 2 ani nu mai stiu ce facem in data de azi..
Dar acum 3 ani stiu ce faceam: faceam cea mai mare greseala din viata mea. Imi puneam streangul de gat singura si ma legam la cap fara sa ma doara. Hey...daca stau sa ma gandesc cam pe la ora asta se intampla..:) 'ora norocoasa':)) la fel ca toata ziua de azi! Plina de rahat..pardon..noroc:))
Nu cred ca am un sfat pentru voi in seara asta..dar promit ca daca imi vor veni idei le voi asterne pe o hartie si le voi publica. Asta daca nu cumva (dupa cum spuneam mai devreme intr-o discutie la telefon) 'va cadea o cometa peste Bucuresti'. Acum ma astept la orice, credeti-ma! Chiar la orice!
De altfel, daca doriti sa ma informati de vre-un ghinion/ problema/ dificultate/etc. va rog sa faceti acest lucru astazi! Pentru ca nu stiu daca ma veti mai gasi maine:) Deci grabiti-va ca timpul trece si mai avem 4 ore din data de 10 februarie!

2 comentarii:

  1. Am citit cu interes aceasta postare (ca si pe restul de altfel) si inteleg exact prin ce treci...si eu am avut astfel de momente si stiu bine cat de greu este sa depasesti astfel de stari sau momente dar eu te incurajez sa nu-ti pierzi speranta si increderea in fortele tale...te incurajez sa crezi tot timpul in intuitia viselor si a sentimentelor tale si cu siguranta ,pentru ca esti o femeie puternica vei reusi sa depasesti aceste situatii si aceste stari ce apar inevitabil in viata fiecaruia dintre noi...Va fi bine Andra...ai sa vezi si soarele va stralucii si mai frumos pe strada ta ca pana acum...Trust me...

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Andra,sa stii ca sunt pe aceeasi lungime de unda cu tine asta seara...si eu am avut o dupa amiaza inexplicabil de proasta, incepand cu atitudinea cuiva la care tin si culminand cu accidentul unei doamne care a raspandit din belsug sange in jur, in studioul Horia Bernea al NCRR...nici in tren cand am venit spre Bucuresti azi, nu m-am simtit prea bine...si nu numai eu...probabil ca a "plutit" ceva in aer. Poate ca mesajul meu te va mai linisti, in sensul ca nu esti singura care a avut o zi proasta...desi eu as numi-o mai degraba, stranie...ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere