joi, 25 februarie 2010

GRUPA PICTORILOR MEI FAVORITI


Din ianuarie am inceput sa predau desen la un afterschool. Am avut parte de un prim curs demonstrativ destul de dificil pentru ca am fost nevoita sa lucrez cu multi copii deodata si a fost destul de greu sa ii cumintesc pe toti. La al doilea curs au venit doar cei interesati. Cam asa incepe o poveste de succes.
In mai putin de doua luni am legat o relatie de prietenie foarte stransa cu ei. Sunt niste copii extraordinar de interesati de arte dar in aceeasi masura sunt si foarte agitati si cu mult chef de joaca. Asa ca, fiecare curs cu ei reprezinta o noua provocare creativa. I-am invatat sa negocieze daca vor ceva si nu sa pretinda si sa faca show. Asa ca, de fiecare data cand ei vor un lucru, purtam o discutie si vedem ce putem face pentru ca dorinta lor sa fie indeplinita. De obicei copii la varste micute tind sa fie in mare masura destul de egoisti si introvertiti. Ei sunt foarte foarte altruisti si exovertiti, iar ce e si mai important este faptul ca sunt interesati in egala parte de desen cat si de cultura generala. La ora de desen incep cascadele de intrebari de cultura generala pe care ei le cer si din care invata foarte multe. Prima noastra expozitie de la sfarsitul lunii ianuarie a umplut o parte din peretii afterschool-ului pentru ca cei mici au fost extrem de creativi si devotati desenului (multi dintre ei desenand si acasa si venind cu dosare pline de desene). Expozitia a avut un mare succes in randul celor mici dar si in randul celor mari, acestia din urma intreband foarte uimiti daca cei mici au desenat cu adevarat lucrarile sau daca nu le-am facut eu acasa. :)
P.S. In poza sunt eu impreuna cu o parte dintre copii care au participat la cursul de arte frumoase din vacanta. Iar in prima poza sunt lucrarile de modelaj la care ne-am distrat extraordinar de bine decorand tot afterschool-ul cu faina si tempera

Un comentariu:

  1. Fiecare culege rezultatele gandurilor si lucrurilor invatate si impartasite impreuna cu altii. Avand permisiunea de a fi diferiti de ceilalti, copiii devin capabili sa descopere, sa aprecieze si sa-si dezvolte potentialul interior unic bucurandu-se intotdeauna de oamenii din jurul lor pe care ii apreciaza.Sunt cele mai sincere suflete si intotdeauna sa lucrezi cu copii sunt sigur ca iti da o anumita stare de bucurie si poate chiar de liniste uneori.. .mai ales tie care traiesti prin si pentru bucurie fiind atat de corecta si profesionista cu toate realizarile tale din fiecare zi.Ca de obicei ,te incurajez,te sustin si sunt bucuros pentru tine urandu-ti in acelasi timp bafta in tot ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere