miercuri, 3 martie 2010

Life in plastic si fantastic!

" I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation "

Azi mi-au venit in cap aceste versuri in timp ce admiram doua domnisoare cam prea..'aranjate'. Puteam sa jur ca sunt din plastic. Ca sunt doua papusi bomflabile second hand. Ca sunt doua BARBIE, model vechi, imbracate cu haine noi.
Am inceput un studiu de exceptie si in urmatoarele randuri va voi prezenta cele mai importante tipuri de femei, tinand cont de felul in care se aranjeaza si se imbraca.

1. PITZIPOANCA CU BUN GUST

A.CARACTERISTICI
- foarte aranjata, arata ca o papusa barbie scoasa din cutie. Arata de plastic, dar este un plastic nou, nefolosit (la fel ca si creierul). Se imbraca in ton cu moda si are foarte mare grija de ea.
B.CINE SE UITA DUPA EA
-toata lumea, fete si baieti
C. CINE ARE ACCES LA EA
-cei cu foarte foarte foarte multi bani si cu tatal Gigi Becali

2. PITZIPOANCA CU PROST GUST (TOAPA)
A. CARACTERISTICI
- incearca sa iasa in evidenta prin orice metoda posibila. Nu are pic de gust in alegerea tinutei si a machiajului. Este mahalagioaica si toapa.
B. CINE SE UITA DUPA EA
-mai toti intorc capul si majoritatea rad.
-betivi, cocalari, baietei de colt de strada, zidari, santieristi, tiristi & co.
C. CINE ARE ACCES LA EA
- cei care au bani + cei cu un caracter puternic pt a suporta crizele ei

3. WANNABE PITZIPOANCA
A. CARACTERISTICI
- foarte penibila. Atat.
B. CINE SE UITA DUPA EA
- aici exista 2 posibilitati: cei cu dizabilitati mentale si cei care fac misto. Sau cei care poasrta ADIBAS, MIKE, FUMA, LAMOSTE, TUGO BOSS, BLVGARI, WERSACCE, DOLSE END GIBONNA
C. CINE ARE ACCES LA EA
- majoritatea

De mentionat faptul ca eu nu sunt o podoaba extraordinara, o finuta si o doamna extraordinara care se poarta la 4 ace si nimeni nu are ce sa-mi reproseze. Dar eu imi dau seama cand intrec limitele si tind sa cred ca am bun gust. Eu nu ma dau cu fond de ten pentru ca am tenul tanar si nu imi place sa ma zugravesc. Eu nu port la ora de sport tenesi cu toc pentru ca nu pot sa alerg cu ei :) (ma intreb daca poate cineva). Eu nu ma imbrac ca o paragladina cracanata.
In schimb, si eu am probleme cu moda in sensul ca nu mereu nimeresc combinatiile potrivite, de multe ori mi-e lene sa ma piaptan asa ca imi prind parul ca sa stea si el intr-un fel si sa n-arate ca un cuibar de gaini. Sa fiu sincera nici nu cred ca stiu sa ma machez ca lumea..dar cand ma apuca machiatul tind sa cred ca nu exagerez cu fardul sau cu rujul (by the way..am doar 2 lipglossuri, ceea ce an achievement). Nu stiu sa merg asa de bine pe tocuri de 12 cm, dar nici nu cad de pe ele. Doresc sa mentionez ca nu sunt invidioasa pe damele astea si ca idealul meu in viata NU ESTE (femeia cu mustata) sa fiu blonda, sa am cracii pana la gat si tzate cat doi pepeni, sa fiu suita mereu la cucurigu pe toace si sa nu mai stiu ce culoare naturala are fata mea din cauza fondului de ten.
DAAAAAAR...pentru cele care au aceste asteptari si vise voi posta chiar aici pe blog, chiar acum, cel mai probabil, MOTTO-UL dupa care functioneaza pitzipoancele, un fel de imn international cantat la unison de toate fetele care pot sau care cred ca pot.

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

I'm a blonde single girl in the fantasy world
Dress me up, take your time, I'm your dollie
You're my doll, rock and roll, feel the glamour and pain
Kiss me here, touch me there, hanky-panky

You can touch, you can play
You can say I'm always yours, oooh whoa

I'm a Barbie girl in the Barbie world
Life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Make me walk, make me talk, do whatever you please
I can act like a star, I can beg on my knees
Come jump in, be my friend, let us do it again
Hit the town, fool around, let's go party

- Oh, I'm having so much fun!
- Well, Barbie, we're just getting started!
- Oh, I love you Ken!



P.S. CREDETI CA NAOMI A PRIMIT MARTISOARE DE 1 MARTIE?

2 comentarii:

  1. am ras cu lacrimi pe bune ......esti geniala.........eram k tine knd leam vazut pe alea...........deci aratau pitzi rau de tot.........felicitari pt postarea asta.....nu stiu daca naomi o fi primit martisoare.............sper k sa nu se fi simtit singur sau singura k io defapt nu stiu ce e.....doamna sau domn:)):))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte buna postarea si sunt incantat de curajul de care dai dovada.Ai perfecta dreptate cu tot ce ai zis,am zambit cu pofta la descrierile facute si cred in ele pt ca inainte de toate...sunt barbat...parerea mea despre martisorul lui Naomi este ca a fost primit si marcat undeva...cred acest lucru pentru ca inainte de toate ea (sau el)...este perceput(a) ca femeie acum si ma gandesc ca se invarte intr-un mediu in care fiind acceptata asa e normal sa se si comporte ca o femeie...acum,ramane de intrebat daca a acceptat martisoarele fara a se simti jignita....hahaha...poop dulce si tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere