luni, 7 februarie 2011

ZIUA VALEN-DIOTILOR

Ca in fiecare an, dupa cum v-am obisnuit, cu ocazia sfantului Valentin o sa va reamintesc de ce aceasta asa zisa SARBATOARE AUTOHTONA ar trebui desfintata. In primul rand, mi se pare de cacat ca numai o singura zi pe an sa iti rasfeti jumatatea. Mi se pare si mai de cacat sa astepti un an intreg sa vina ziua aia..daca intre timp va despartiti si ramai cu florile in mana, sau cu masajul la lumina lumanarilor in varianta solo? Din punctul meu de vedere, un cuplu adevarat nu asteapta 1 zi pe an sa-i spuna partenerului "Te iubesc" doar pentru ca atunci e ziua sf. valentin. Pana la urma, daca stau sa ma gandesc, eu nu-l cunosc pe sfantu Valentin si ma indoiesc sincer de statutul de 'sfant', daca promoveaza o singura zi pe an in care oamenii sa fie draguti unii cu altii. Majoritatea sfintilor si Jesus promoveaza dragostea in lume in tot anul, nu numai intr-o anume zi.
In alta ordine de idei, de ce sa astepti 1 an ca sa faci un gest frumos cand il poti face atunci cand simti?
Alt motiv pentru care nu consider ziua asta speciala e pentru ca toate magazinele ne inunda cu produse special facute pentru aceasta zi. De obicei, incepe anuntarea zilei de 14 februarie de la inceputul lui ianuarie....si produsele sunt date vanzarii de prin ianuarie ( ca sa aibe lumea timp sa cumpere lumanari - mai multe ca la Inviere- inimioare, ciocolata si ursuleti de plus).
Apoi, stiti ceva?
EU n-am nevoie sa-mi spuna o asa zisa "sarbatoare" cand sa-mi pup iubitu si cand nu!

Hai, ca faza cu ziua indragostitilor universala mai merge ca idee, dar pana la urma, cine a fixat ziua asta? In sensul asta, de ce nu facem si o zi universala a criminalilor ( si comercializam cutite si pistoale), a perversilor ( si comercializam ciorapi de dama, mulaje de picioare, biciuri, catuse,etc), a celor carora sunt alergici la praf (comercializand pronto si lavete de sters praful) ??? Alte posibile zile universale:
Ziua menstruatiei (pentru femei)- comercializam tampoane
Ziua primului salariu- comercializam beri pe care scrie " Prima bere din banii mei"
Ziua primului sarut- comercializam buze de plastic
Ziua primei batai luate vreodata- Comercializam pansamente sterile si urgo
Ziua in care am aflat ca m-a inselat!- comercializam vederi cu propuneri de sinucidere


ASTEPT ADEPTII ZILEI DE 10 +4 FEBRUARIE SA POSTEZE COMENTURI RAUTACIOASE IN CARE SA FIU FACUTA ' INSENSIBILA', PENTRU CA NU DAU 2 BANI PE CACATUL ASTA DE ZI IMPORTATA DE LA ALTII...

Nu de alta, da si noi avem da nu dam 2 bani pe ea.

Intrebare: pe ce data e Dragobetele ? Pun pariu ca nu stiti, dar stiti cand e sfantu valentin!

4 comentarii:

  1. Asta cam asa e, nu cred ca avem nevoie de o zi pe an sa ne exprimam sentimentele fata de cel iubit. In principiu, cam fiecare zi ar trebui sa fie o celebrare a acestui sfant suspect.
    Revenind, chestiunea celebrarii Sfantului Valentin are o componenta 100% comerciala si in mod evident nu intereseaza pe nimeni sentimentele celor in cauza, atata timp cat profitul nu le da cu virgula.
    Si cum ne americanizam pe zi ce trece, astept cu emotie momentul in care vom serba si alte aberatii de genul "ziua muncii", "ziua recunostintei" sau "ziua cartitei"
    Insa, daca tot intelegem sa serbam iubirea doar intr-o zi pe an, macar sa optam pentru neaosul Dragobete care, apropos draga mea verisoara, este pe 24 februarie (sic).

    RăspundețiȘtergere
  2. PUR SI SIMPLU MAXIM :)) UMILINTA ASA PE FATA...de ce totusi?
    Raspuns: PENTRU CA MERITA:)) si ar trebui si ziua iluzionistilor:D(carti de joc(Bycicle) en gros)

    RăspundețiȘtergere
  3. alt anonim: Silvester
    Pe linga ce-am importat, sarbatoarea Sf. Valentin este o dulce poveste. Dar dincolo de semnificatie, cred ca este mai interesant sa urmaresti cum se pot face bani dintr-o idee, fie ea chiar "importata". Intotdeauna va exista un public interesat de o idee noua si amuzanta. Cind ea nu doare si nu jigneste, cind glorifica iubirea, chiar atit de superficial, recunosc, pe mine nu ma deranjeaza. Cu atit mai mult cu cit in marea mea ignoranta, de Dragobetele nostru am aflat mult mai tirziu decit de Sf.Valentin. Daca ea are atit de mare succes inseamna ca reprezinta ceva. Imagineaza-ti ca aceasta zi este cel mai bun pretext pentru reintoarceri, pentru impacari, pentru o clipa de tandrete intre cei care au incremenit in eternitatea unor relatii previzibile si lipsite de entuziasm. Ce poate sa fie rau in asta?

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere