joi, 3 februarie 2011

Ce-ti doresc eu tie, dulce Apocalipsa

Draga Apocalipsa, stiu ca se vorbeste despre tine si ne pandesti de mii de ani, dar te rog, daca vrei sa vii in lume, incepe cu Romania. Dar te avertizez: la noi a venit un fel de chinezarie de apocalipsa culturala care ne spala creierele si ne mutileaza gandirea. Deci, din punctul meu de vedere, treaba e terminata. Mai ramane sa dai tu cu o epidemie, ceva (desi avem gripa), vreo invazie de serpi zburatori (ca broaste, sobolani, lacuste, plosnite, gandaci avem si noi; chiar te-am putea aproviziona pentru restul Europei, daca vei avea nevoie). De altfel, te avertizez ca s-ar putea sa pleci si fara epidemie si fara gandaci, desculta, jefuita, batuta si agresata. Daca vrei totusi sa vi, sa-ti legi chilotii bine de tot cu sireturi si sa ai in vedere ca noi suntem foarte rezistenti: fa un studiu de caz pe noi, informeaza-te, cere ajutoare si apoi vino sa vezi viata asa cum e ea, aici in Romanica!

Te astept!

P.S. Daca, totusi, ti se face frica, nu-ti fie teama! Nu esti prima care pateste asta!

Un comentariu:

  1. O postare amuzanta la care am ras cu lacrimi...Intr-adevar *saracuta apocalipsa* daca ar venii peste noi ar avea mult de furca tinand cont ca noi romanii ne descurcam indiferentd de siuatie....imi imaginez ca daca ar venii apocalipsa peste noi cu apa,am distribui-o vanzand-o mai departe celor care au nevoie de ea facand concurenta companiilor care ne taxeaza si ultima picatura ce curge la robinet sau am face concurenta guvernului care mai au sa ne puna taxe si impozite si pe apa de ploaie....daca ar venii cu foc,saracuta apocalipsa ar trebuii sa inteteasca productia de apa deoarece romanasii ar fierbe apa de mai devreme si ar produce caldura pe care am folosi-o pe frigurile astea glaciare pe care le traversam....daca ar venii cu mii si milioane de animale...probabil iarasi nu ar fi bine pentru ca romanul ar creste productia de mezeluri eco...sau mai putin eco...pt ca ma gandesc totusi ca are si apocalipsa asta mandria ei...daca ar aduce peste noi boli ,probabil ca ar fi o idee proasta deoarece s-ar chinuii cu noi din cauza sistemului de sanatate care oricum e la pamant....asadar,apocalipsa asta (daca ar venii)ar avea ceva de furca cu neamul nostru...(vb cantecului...ia-ma doamne ,stinge-mi neamul) pentru ca probabil noi am fi scenariul perfect pt un nou film din seria....greu de ucis...in rest,sa fiu optimist cred ca apocalipsa asta face inca studii de piata si ne cam fereste de vizita tocmai pentru ca stie ca ii va fi greu sa duca o lupta cu noi...in concluzie...mai avem de asteptat....si ,asa cum am asteptat sa intram in ue si pana la urma am intrat....asa vom face si cu apocalipsa...o vom astepta si cand va venii sa speram ca vom fi pregatiti.

    RăspundețiȘtergere