joi, 10 februarie 2011

TWIIFART SAGA




Am vazut ca exista un serial "Twilight: Saga", un film cu si despre vampiri moderni. Un film despre nepotii lui Dracula...Eu nu ma uit la asa ceva, nu am timp de seriale de genu asta dar, pe bune, de nu m-a amuzat cand am auzit ca serialu asta a fost luat in serios de niste pusti care se cred vampiri. E fantastic..Am auzit ca vreo 10 pusti din toata lumea s-au sinucis involuntar, facandu-si gauri in gat pentru a arata ca aia din film muscati de vampiri. Numai ca, ce e in film e machiaj, iar ce au facut ei e pura prostie. Am mai vazut pe net diferite poze cu d-astia...cum le zice, doamne...d-astia wannabe care vor sa fie 'ai mai tari din parcare' si si-au tatuat pe gat muscaturi de varcolaci d-astia.
Va dati seama ca atunci cand s-au dus la salonul de tatuaj/ tatuatorul cartierului i-au zis: 'Auzi, fa-mi o muscatura d-aia smechera de bampir, asa, aicia, pe gat, ca sa ma iubeasca femeile. Da ai grija sa desenezi si o infectie ca altfel, nu ma crede nimeni!' Eu cel putin ma amuz foarte tare de chestiile astea si mi se par cele mai tari lucruri din lume: dovezile prostiei reale! :)))
Va dati seama, ca bietu Dracula se rasuceste in mormant, uitandu-se la nepotii lui care sug... prin toate colturile si pe toate ecranele...ce s-a ajuns domne, ca un mit sa fie inteles gresit si sa devina comercial...
A da..inca o chestie tare: toti americanii cand aud de Romania nu prea stiu ei multe chestii, dar cand le spui de Transilvania parca il si vad pe Dracula alergand cu izmenele in vine vreo fecioara incercand sa-i suga sangele!
Proud to be romanian! HAHAHAHAHAHAAAAAA:))))))))))))))

Un comentariu: