luni, 21 februarie 2011

Marea moarta si ecosistemul din unirea

De aceasta data va voi plictisi cu intamplari din Unirea Acaret Center...ieri m-am plimbat o tura pe acolo pentru a imi cauta roti noi. Si am vazut niste chestii foarte foarte interesante.
Stiati ca manechinele din unirea au gene false lipite? :)) Eu am observat ieri treaba asta.
Si cum ma plimbam eu pe acolo, vad 2 gagici vanzatoare (imbracate ca la botez) ce stateau rezemate de tejghea si priveau lung si senzual un manechin fara cap ce intruchipa un barbat imbracat la costum. Probabil se gandeau la salam sau peste....ca poate, le era foame. Am mai vazut agasantele si obositoarele dar neobositele vanzatoare de produse de la marea moarta. Nu o scriu cu litere mari pentru ca, daca e tot moarta, facem economie la majuscule.Si vin fetele astea si se baga in seama cu japca, rasarindu-ti in fata si blocandu-ti trecerea. Mai sus un etaj (caci marea moarta e la parter) te intampina o duduie care te directioneaza inspre un magazin de reduceri. Mai sus cu alt etaj, te agaseaza o gagica ce vorbeste engleza si vrea sa iti vanDa lotiune de perciuni de rata in otet (nu e gluma mea, dar, vai, cat ma amuz), crema de fata din extract de teapa si balsam de buze cu grasime de obuz. Pentru mine, unirea e ca un mare ecosistem natural in cate gasim toate speciile de animale mutante.

P.S. Pana la urma am gasit o pereche de roti frumusica, la un pret foarte bun. Pacat ca am stat 20 de minute pana vanzatoarele (caci erau 2 ) au gasit perechea.....

Profesionalism, mesieurs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu