vineri, 26 martie 2010

R.I.P. RAP

The end of Romanian Rap! Cam asta cred ca se intampla momentan. Pana si Cabron s-a stricat cu piesele. Macar in el aveam niste incredere..BUG Mafia ne-au parasit inca de la 'Cu talpile-n moloz'..sau cum se numeste melodia aia a lor din 2009. Pai bine ma nene...v-ati sutit cativa ani si iesiti la rampa cu asta? Rusinica! Si acum single-ul 'Supranatural' sau cum i-o zice. Deci ceva mai prost decat asta nu mi-am imaginat ca o sa scoata. Mi-e dor de vremea in care eram la scoala, intr-a doua sau a treia si ascultam pe ascuns BUG Mafia cu 'Dupa blocuri'. Ehehe...
Sunt destul de mirata ca si Puya s-a dat pe un fel de muzica-zgomot cu refren care n-are treaba cu piesa. Vezi piesa aia... stai asa..cum ii zice..? Aia ma cu gagica aia de zice ca nu vrea sa fie o vedeta.."Vip' sau cum ii zice. Bai nene..de rasu tuturor a fost remixu ala sau cum sa-i spun..k n-a fost remix..piesa aia 'Undeva-n Balcani' inregistrata cu Kamelia sau cum o cheama pe tanti asta de plastic. Piesa lansata original care suna intr-un fel, dupa care relansarea a fost catastrofala!
A da..stai asa..mai e o melodie noua cu Tataee..'Stai!' in care da si Simona Nae. Simpatica tipa acum cativa ani. Acum e si ea de plastic.
Mda..nuj..declar o zi de doliu national pt hip hop-ul romanesc.....
Macar Parazitii mai tin fruntea sus..da nici cu ei nu ma mai laud...
Si culmea..radem noi glumim...dar stiti cine cred ca o sa fie urmatorul succes in materie de hip-hop? Gutza frate! K s-a imbracat el larg cu sapca d-aia castron in cap si s-a prezentat la emisiune....Nu spun de succesul nebun pe care l-a avut imbracat in rocker...;))

Acum schimband putin nota postarii...eu am o propunere:
hai sa facem cu totii o melodie pe care sa o cante Tataee, Gutza, Cabron, Puya & Kamelia...a da si Conect'R! Propun ca negativul sa fie cel de la 'Cu talpile arse'!
Primul vers, desi copiat de la alt 'inalt' maestru al muzichiilor fine vi-l propun eu:
'O...viata mea...'

Astept continuarea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu