vineri, 2 aprilie 2010

Dor...

Dor de tine. Dor de noi. Dor de ochii tai. Dor de zambetul tau si de cum imi spui 'Hai, ma pisule...'. Dor de strambaturile tale si de gesturile tale. Dor de curajul tau de a juca table cu mine. Dor de felul in care glumim. Dor de felul in care fumezi. Dor de felul in care ma tii de mana. Dor de felul in care ma saruti. Dor de felul in care facem cumparaturi. Dor de felul in care ne certam. Dor de felul in care ne impacam. Dor de mesajele tale in care imi spui ca ma iubesti. Dor de privirea aceea pe care o ai special pentru mine. Dor de felul in care glumesti cu mine. Dor de imbratisarea ta. Dor de felul in care ne completam propozitiile.
Dor zilele in care nu te vad. Dor cuvintele nespuse la timp. Ma dor cuvintele dure pe care le spun din rautate. Dor momentele de tristete. Dor visele fara tine. Dor noptile fara tine.
Doare dorul asta de tine, Dan....

Un comentariu:

  1. Iti caut privirea in mii si mii de stele iti caut sarutul in mii si mii de petale iti caut suflarea in adierea vantului, iti caut atingerea in razele calde
    de soare…te caut…imi lipsesti!Cere-i soarelui sa nu rasara, pamantului sa nu se invarta, focului sa nu arda, poate toate astea le vei obtine, dar nu imi cere sa nu te iubesc.Sa vezi o lume intr-un fir de nisip si cerul intr-o salbatica floare, sa tii infinitul in causul palmei si eternitarea in fuga unei clipe…Vad lumea in ochii tai si ochii tai peste tot in lume pisule...Sti de ce pretuiesc eu viata? …pentru ca odata cu ea a aparut si dragostea…Sti de ce pretuiesc eu dragostea? …pentru ca odata cu ea ai aparut tu in viata mea si mi-am gasit un sens pe lumea aceasta, si anume sa :TE IUBESC !!!

    RăspundețiȘtergere