sâmbătă, 20 martie 2010

Femei vs Barbati

Una dintre cele mai amuzante diferente dintre femei si barbati este aceea ca femeia gaseste utilizare si menire celor mai stupide si ciudate lucruri. Pe cand barbatul, atunci cand nu stie ce face si la ce foloseste un obiect ori il arunca ori spune 'Habar n-am.' Ori o femeie nu ar spune in vecii vecilor amin! ca nu stie la ce foloseste un obiect si ca nu stie si nu intelege ce menire are.
Zilele trecute eram cu Claudia prin oras si gasim un magazin de prostioare pentru femei. Si eu descopar undeva in vitrina o sticluta micuta de tot cu niste ceva (nu stiu exact ce era) sclipicios si colorat inauntru ce parea sa fie defapt o adunatura de stelute colorate intr-un praf de sclipici. Eu adopt strategia cea mai inteleapta si zic 'Mai fata... ce se este acest lucru? La ce se utilizeaza?'. Sunt mai mult decat sigura ca ea habar nu avea, dar in loc sa spuna 'Bre...nuj..', ea spune 'Cred ca sunt stelute sclipicioase de lipit pe unghii cu lac.' Adica cum? 'Adica..le pui pe gheara si bagi forta sa zugravesti cu lac unghia'. Sunt lamurita. Dar eu le vedeam alta folosinta..le vedeam ca fiind accesorii de curea sau geanta, portofel sau telefon. Eventual praf pt machiaj. Dar in nici un caz nu ma gandeam la unghii. Nu e prima data cand constat cu stupoare ca nu stiu la ce folosesc unele lucruri pe care majoritatea fetelor ar sti sa le foloseasca. Nu inteleg cum se lipesc unghiile false si mereu cand am vrut sa imi pun le pierdeam in 10 minute..:))Si descopeream k mi se 'desfrunzesc' unghiile :)) Am acasa un fel de brataro-lanto-accesoriu pe care nu stiu cum sa-l folosesc. Adica nu e lant lung, nu e bratara, nu stiu ce e. Si am vrut sa-l port odata pentru ca se armoniza cromatic cu hainele mele. Si ghici ce! Nu am stiut cum sa-l prind si care e mecanismul si menirea. Am primit odata o bluza (cred ca asta era), fara umeri. Dar nu sunt convinsa ca era bluza. Cred ca era un fel de fusta...Vedeti? Nici eu nu stiu ce era...E chiar destul de amuzant...
Alta data eram cu alta prietena prin oras si am intrat intr-un magazin si am vazut un fel de vaza de flori. Si am intrebat-o pe vanzatoare cat costa vaza. La care ea, foarte agasata, probabil crezand ca facem misto de ea, ne-a raspuns : 'Lampa costa 50 de lei'.
Cred ca e cazul ca fiecare obiect sa poarte o eticheta pe care sa scrie numele si functia lui.
de exemplu:
cutit- nume : cutit, functie- taiat alimente, lemn, plastic, injunghiat persoane enervante
prezervativ: nume: prezervativ, functie- protectie in timpul sexului, se foloseste de catre barbat; se poate umple cu apa si arunca de la geam.
storcator de fructe: nume: storcator de fructe functie: stoarce fructe
marker permanent: nume: marker permanent functie: se foloseste pentru a scrie si inscriptiona permanent plastic, lemn, fier, etc. Se mai poate folosi si pentru a scrie pe fata celui beat de la petrecere.

Nu ar fi mai simple lucrurile asa?

Un comentariu:

  1. Ai foarte mare dreptate cu aceasta postare dar te asigur ca si barbatii au astfel de *mici probleme*(chiar daca nu recunosc).Spun asta pt ca si barbatii sunt curiosi,sunt pusi pe ganduri,se scarpina cu degetul aratator in fata raioanelor intalnind astfel de obiecte dar intr-adevar renunta in a-si mai bate capul cu astfel de intrebari mai repede decat o femeie.De asemenea o femeie este predispusa la astfel de situatii tocmai pt ca este inzestrata de natura cu o pofta nebuna de a colinda prin magazine cumparand diverse obiecte care pt ele in anumite mom par unice si interesante.Nu generalizez insa si recunosc (barbat fiind) ca sunt si eu prins in furia cumparaturilor sau simpla colindare a magazinelor uneori...In acelasi timp ar fi destul de amuzant ca in dreptul diferitelor obiecte sa fie scrisa si intrebuintarea pt ca asa am sti mereu ce cumparam si la ce ne folosesc exact...SO,Amuzanta postare si in acelasi timp foarte adevarata...Bafta multa

    RăspundețiȘtergere