joi, 28 ianuarie 2010

Ani de liceu ( I )

Azi am fost la plimbare prin Bucuresti. Am avut o zi libera intre atatea ocupate si am decis sa imi petrec ziua plimbandu-ma si vizitand locuri in care nu am mai fost de ani buni. Asa ca pasii mi s-au indreptat inspre liceu. Liceu- cimitir al tineretii mele! Asa cum ar spune si Bacovia.... Acolo nu s-au schimbat prea multe. Desenele si picturile impodobesc holurile pe care alergam acum cativa ani si puneam piedica profei de istorie (cine cunoaste stie). Copii care invata acolo acum sunt foarte diferiti de noi, cei ce am invatat acolo. Peste tot vezi numai fite, mike, adidos, pu*a, jvarozchi si telefoane scumpe. Peste tot vezi pusti care se dau interesanti si care disputa locul de 'alfa' in clasa pentru a atrage privirile fetelor care se machiaza intr-o zi cu o cantitate de farduri care mie mi-ar ajunge cam pentru 3 sau 4 luni lejer. Peste tot, desi e iarna, vezi numai toculete de 8 sau 10, burti goale, bluze foarte decoltate, par nespalat, cercei sub forma de covrigi, mult haur luat la kilogram si muuuuuuuuuulte fite. Eh, ce sa facem...crestem noi! Am fost si pe la prietenele mele de la combinatul fondului plastic. Fetele astea par ca intineresc pe masura ce trec anii. Una dintre ele m-a intrebat daca mai sunt 'casatorita' si m-a umflat rasul. I-am raspuns ca nu am fost si mi-a spus ca stia ca sunt cu un tip de mult timp si i-am spus ca am pus punct.A fost foarte fericita sa afle marea veste si m-a felicitat. :)
Pasii m-au purtat mai apoi inspre Piata Romana, locul celor 250 de fete pe minut. Se spune ca daca stai in Piata Romana intr-un singur loc si numeri, o sa observi ca intr-un minut prin fata ta trec peste 250 de oameni.. asa o fi?
Promit ca voi continua cand ma intorc..acum trebuie sa plec la afterschool! Poup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu