joi, 28 ianuarie 2010

Discutii aprinse

Nu am mai scris de mult timp pe blog. Am multe de povestit. As dori insa sa incep cu o experienta neplacuta pe care am trait-o chiar aseara. De cateva zile prietenii mei apropiati imi dau impresia ca sunt mai mult pe interes decat din suflet. Aseara am incercat sa dau un sfat bun cuiva si sa ii motivez sfatul meu. I-am spus persoanei ca anturajul cu care iese este un anturaj vicios si care nu merita nici macar o flegma. I-am spus persoanei ca este proasta pentru ca sta la cheremul tuturor celor care nu dau doi bani pe ea. Raspunsul a fost: 'pay si ce vrei sa fac? daca tu esti plecata tot timpul?'. Sa lamurim niste chestii. Eu sunt plecata tot timpul pentru ca am facultate, pentru ca lucrez si ma deplasez prin tot Bucurestiul. Intradevar nu mai am timpul liber de vara asta, am cam 1 zi libera pe saptamana si in timpul saptamanii cam 6 ore libere per total. Deci nu mai am timp de stat degeaba si de prostit. Iar in timpul liber pe care il am imi place sa selectez oamenii cu care ma intalnesc. Poate ar trebui sa fiu si mai riguroasa si mai selectiva in legatura cu persoanele cu care ma vad. Iar persoanei careia ii e dedicata postarea, nu ii transmit decat ca nu ma mai intereseaza ce are de gand sa faca, nu ma voi mai amesteca in treburile sale si voi incepe sa fiu mai nepasatoare pentru ca vad ca e mai bine sa fi asa decat sa iti bati gura de pomana.
Si pana la urma..e vina mea pentru ca tu stai cu toti distrusii si nu ai coloana vertebrala?

Un comentariu:

  1. stiu k postarea mie dedikata mie...........stiu k am gresit fata de tine si imi pare rau...........dar knd ti la o persoana foarte mult si pur si simplu nu poti sa renunti la ea mai faci si compromisuri de genu pe cele pe care le fac eu k toate k nu ar trebui sa le fac.............imi cer scuze pt exprimarea mea...........si sper k intr o buna zi sa imi poti spune k esti miindra de mine..............pt ceea ce am fct..........sa sti ca niciodata nu e prea tarziu.............sa renunti la ceva (care iti face rau) si sa o iei de la capat...........

    RăspundețiȘtergere