luni, 8 noiembrie 2010

Vanzarile XS si hamsterii sobolani

E criza! Drept urmare, firmele sunt disperate sa isi mentina bruma de cumparatori pe care o mai au, sau vor sa fidelizeze consumatorul prin oferte, bonusuri, etc. Dar, degeaba ai oferte bune, daca esti tratat urat in magazin. Inafara de 2 magazine in care vanzatorii sunt (nu spun profesionisti ca poate parea cu pretentii) cu bun simt, peste tot vanzatorii se poarta din ce in ce mai urat. Unii iti vorbesc urat, altii te iau peste picior, altii...ei bine, altii nici nu sunt la magazin cand ai nevoie de ei, ci sunt plecati pe la alte standuri la un pahar de barfa. Deunazi, am patit o chestie destul de amuzanta pentru a fi povestita. M-am gandit eu ca ar fi bine sa imi iau un hamster (am mai avut, m-am interesat si am citit destul de mult despre animalul respectiv). Zis si facut. Ma duc in piata Salajan, acasa la 'LA FAMILIA' si gasesc in piata singurul magazin de animale (taraba de animale). Vad acolo vreo 3 ghemuri de blana bagate sub talaj, dar nici un vanzator. Intr-un final, dupa ce ma plimb pe la alte magazine intreband de taraba de animale si de vanzatorul invizibil, imi raspunde intr-o scarba inimaginabila o femeie 'Da ce te intereseaza de acolo?'. Calma raspund 'soarecii'. Vine femeie si imi prezinta rozatoarele adormite. Observ, insa, ca animalele pareau mai batrane decat as fi vrut eu (ce mai, erau la capatul vietii) si o intreb pe vanzatoare, pentru a vedea daca are habar despre ce vinde: 'Astia au 1 an?'. La care vanzatoarea plina de incredere: 'Ooo..cum sa n-aiba..au chiar mai mult'. In conditiile in care un hamster traieste maxim 2 ani, 2 ani jumatate, in functie de rasa. Eu zambesc si o informez si pe tanti despre ciclul de viata al rozatoarelor, la care ea imi tranteste 'Cum domnisoara! Un hamster traieste 5-6 ani.' Ma uit la ea sa vad daca glumeste, dar era cat se poate de serioasa. Apoi, vazand ca eu mai stiu cate ceva despre animale, ma duce in spatele tarabei si imi arata alte rozatoare pe care le vindea cu titlul de 'hamsteri'. Animalele respective erau cat un sobolan adevarat, numai ca fara coada. Asa ca, ii zambesc si plec. Urasc vanzatorii care nu isi cunosc marfa si te mint pe fata!!!!
In alta ordine de idei, m-am dus zilele astea sa-mi caut blugi. Si ce sa vezi? Am observat ca trebuie sa slabesc destul de mult ca sa imi gasesc pantaloni. In toate magazinele se gasesc marimile XS, S, SM, M, ML punct. In cifre: 24,25,26,27,28 punct. Eu port 31-32. Am umblat in lung si-n lat si tot nu am gasit blugi pe marimea mea, iar cei care erau expusi, fie aveau 4000000 de buzunare, paiete, aplicatii fie ca erau model 1900 toamna tarzie, culoare ingrozitoare. Asa ca am ramas blugi-less. Doamnelor: banuiesc, totusi, ca nu sunt singura fata mai dolofana care nu isi gaseste pantaloni! Ce e de facut in situatia asta? Ne infometam 2 saptamani si slabim? Sau dam 200 lei pe blugi in conditiile astea de criza? Eu ma gandesc ca daca ne infometam, facem economie si cu banii economisiti mergem la doctor dupa astea 2 saptamani de foame crunta. Deci..tot fara bani suntem! Daca ne luam blugi cu 200 lei, costa destul de mult in situatia aceasta de criza severa si nu sunt convinsa ca o asemenea investitie merita acum.
Concluzie: voi purta mai multe fuste :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu