marți, 30 noiembrie 2010

Dinozauri cotidieni

Va voi prezenta mai jos, intr-o maniera mai eleganta cateva tipuri de caractere pe care le-am identificat si despre care stiu ca impanzesc pamantul. Spre deosebire de dinozaurii care stau in vitrina muzeului, acesti indivizi pot fi admirati in natura Enjoy!

Nume : Gigi Luneta
Varsta: 20 si ceva
Ocupatie: Frecator profesionist de menta
Scop in viata: sa fie ca Salam
Hobby: Hobiurile mele este inotul.
Citat: "Sa am multi bani ca se' trage femeile pe mine'

Nume: Gianny Canal
Varsta- Minor
Ocupatie: ce e aia?
Hobby- in ce domeniu?
Scop in viata: sa fiu un superstar
Citat: 'Sunt un fel de Michael Gianny cu caracter de Britney Spears'

Nume: Gica Bidinea
Varsta- Expirat
Ocupatie: cam tot ce merge
Hobby- ie voie mai multe?
scop in viata- sa beau
citat: 'io...hac..nu....hac ...beau..hac...'

Nume: Jan Manalarga
Varsta- miezu vietii
ocupatie: ciordeles
hobby- sa ciordeles cat mai mult
scop in viata- sa ciordeles si mai mult
citat: 'sa ciordeles tot'

Nume: Alifie Scandura
Varsta-cu experienta pentru doamne ;)
Ocupatie: ma ocup de doamne
hobby- sa agat femei, garduri. scanduri, haine la intins pe sfoara
scop in viata- sa o am pana in pamant, sa-i fac nod dupa genunchi
citat: 'io n-am nevoie de noroc, ca ma am pe mine'

Titi Stietot
varsta- in varsta
ocupatie- demagog
hobby- sa vorbesc mult si prost
scop in viata- sa ies in evidenta si sa dau la cap la aia mai buni ca mine
citat: 'ca mine, e numa unu: eu!'

Tu pe care-l cunosti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu