luni, 12 aprilie 2010

Ce nu-mi place/ ce imi place

M-am gandit sa scriu o postare despre lucrurile pe care le detest si cele pe care le ador.

Urasc:
* zilele in care nimic nu se intampla
* oamenii in care nu poti avea incredere
* machiajul strident
* cartile bune care au un sfarsit prost
* sa ma trezesc dimineata
* sa spun lucruri doar pentru a fi spuse
* morcovii
* oamenii care nu stau cu cineva decat pentru interes
* zilele friguroase in care imi ingheata mainile
* regulile, normele, normalul, listele de dispozitii
* sa intarzii
* sarlotele
* manelele
* kitch-ul
* vizitele oficiale si obligatorii la rude
* oamenii falsi
* 'smecherii'
* oamenii care au pe profilul personal 10 poze dintre care 8 sunt in aceeasi pozitie si din acelasi unghi
* discutiile fara rost despre trecut
* sa am un partener de discutie inferior
* sa urc scarile
* sa ma cert


Ador:
* sa ma plimb singura prin oras
* ciocolata
* sa citesc cat pot de mult
* sa analizez oamenii si apoi sa realizez ca i-am 'citit' corect
* sa dansez
* fotbalul si tot ce tine de el
* sa pictez
* sa ma joc impreuna cu micuta mea catelusa
* ii ador pe Minnie si Mickey Mouse
* oamenii cu bun simt
* oamenii care zambesc tot timpul
* copii veseli
* desenele animate, in special Family Guy, American Dad, The Simpsons, South Park
* filmele chinezesti
* culorile vii si stilurile vestimentare putin mai excentrice
* mirosul unui parfum care imi aminteste de o anumita perioada
* zilele acelea care seamana perfect cu unele zile din trecut
* plimbarile seara tarziu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu