duminică, 15 august 2010

16.08.2010 08:36

Stateai in strada cu o mana ridicata, ma salutai si imi zambeai. Erai grabit, ca in orice alta dimineata, pentru ca erau sanse sa pierzi trenul. Curand ai disparut din raza mea vizuala si am ramas singura pe balcon impreuna cu Minnie care admira pasarile in zbor. Nu pot sa iti explic de ce urasc diminetile. Am mai postat odata despre treaba asta...nu e durere mai mare decat cea pe care o simti, vazandu-ti pentru ultima oara iubitul. E adevarat, pentru o periada scurta de timp, dar totusi ultimele clipe sunt ingrozitoare.
Urasc sa ma trezesc dimineata. Urasc sa te vad cum te pregatesti pentru plecare. Te simt trist fumandu-ti tigara. Desi zambesti, nu stiu cat din zambetul tau e fericire si cat e resemnare cu gandul la despartirea ce urmeaza. De cateva zile imi place sa ma trezesc dimineata, pentru a iti gati. Desi azi...era sa imi tai degetele de oboseala si nu sunt sigura ca ce am gatit eu a fost chiar bun...
Probabil ti-ai luat deja sticla de cola si esti obosit. Drumul a fost lung si stresant. Eu probabil ca dorm acum. Nu o spun pentru a iti face in ciuda. O spun pentru a te asigura ca visele mele toate as vrea sa fie cu tine. Probabil noi suntem impreuna deja in visul pe care il visez acum. Si e atat de bine sa te stiu aproape...Dorul asta de tine doare...
Inainte sa ma pun in pat am citit cateva poezii din cartea noastra. Poeziile ma aduc mai aproape de tine si ma fac sa cred ca esti langa mine...Poeziile pe care le cuprinde cartea sunt toate ale noastre. Pentru ca reprezinta 0,0000001 % din ceea ce simt eu petru tine...si poate nici macar atat.
Inchei pentru ca nu mai am logica si mi-e foarte somn si abia astept sa adorm ca sa ne intalnim. Cred ca o sa adorm la tastatura...

Te iubesc.. nu uita asta niciodata..
Si sincer..nici nu stiu de ce am postat...:) doar ca vroiam sa vorbesc cu tine...si vroiam sa iti urez o saptamana usoara si prospera...numai ca, in loc de o banala urare a iesit postarea asta...
Fetele astea..
Te ador!

Un comentariu:

  1. Draga mea...M-ai emotionat si aproape ca ochii mi-au lacrimat de fericire la citirea acestor randuri...Sunt la munca,am ajuns cu bine,sunt obosit dar hotarat (ca de fiecare data) sa fiu in forma pentru zilele de munca ce vin...Intr-adevar despartirile (de orice fel)sunt grele dar despartirea de tine (chiar si pt cateva ore,zile sau pt nu stiu cat timp) sunt chinuitoare dar mereu pline de speranta...Ma faci fericit,ma simt implinit si sunt cel mai mandru barbat de pe pamant pisule...si sti de ce?...sunt fericit pentru ca sunt indragostit de tine si sunt mandru penru ca sunt iubit de tine...Ador clipele in care suntem impreuna,ador sa ma rasfeti si sa ai grija de mine si oricat de grele sunt momentele cand ne despartim ,raman in picioare stiind ca in curand ne vom regasi pisule...Si eu ma simt asa cand te duc la gara si pleci spre Bucuresti...insa inimile noastre bat la unison impreunate pt totdeauna indiferent de unde ne-am afla pisule....Ma bucur ca iti place sa citesti din cartea pe care ti-am oferit-o si ma bucur pt momentele de magie pe care le traim si le simtim...nu stiu ce sa mai zic...foarte rar am ramas fara cuvinte in viata mea si acum traiesc unul din aceste momente...Abia astept sa ne revedem si sa te simt langa pieptul meu...Abia astept...Abia astept...Pana atunci nu uita ca sunt aici doar pentru tine...Pentru totdeauna Andra...u esti zeita sufletului meu...

    Frumoasa mea...
    Frumoasa mea cu ochi ca marea
    Ca doua mistice smaralde
    In suflet iti port alinarea
    Melancolia ce mi-o oferi.

    Si stiu ca vrei sa ma dezmierzi,
    Mai fa odata sa ma scalde
    Priviri din ochii tai ca marea
    Ca doua mistice zmaralde.

    TE IUBESC Maria...!!!
    Nu stiam ca se paote iubi asa puiule dar sunt mandru si onorat sa te pot iubi asa.

    RăspundețiȘtergere