joi, 3 iunie 2010

MICKY



Recent, adica ieri am avut ocazia sa patesc ceva foarte deosebit. Plimbandu-ma alene cu pretenu' prin Hahalerele Obor ma simt studiata de o femeie care, foarte repede vine inspre mine si ma intreaba grabita 'Vrei o pasarica mica gratis?'. Eu, crezand ca e vreo gluma de-a ei, n-o bag in seama si dau sa plec. Dar cucoana imi arata agatata de mica ei taraba o colivie minuscula de pe vremea lui Pazvante cu un ghemotoc mic negru inauntru. Da femeia jos colivia si reusesc sa ma uit la faptura ghemuita. Micuta pasare arata ca un fel de colaj intre un dinozaur speriat si o gaina adolescenta. Fara sa mai stau pe ganduri iau colivia in schimbul a 1 leu si plec acasa, grabita sa ajung sa fac cunostinta cu galusca ciudata. Pana sa ajung acasa intru in piata si intreb niste oameni de la tara, care se mai pricep la pasari, ce pasare este noua mea achizitie. Initial mi-a fost prezentata ca un 'porumbel'. Din piata am plecat cu mai multe posibilitati! :)) 'Uliu', 'Porumbel de rasa', 'Pescarus', 'Turturia', 'Vultur', 'pasare de vanatoare'. Am ajuns acasa si am scos firavul animal din colivie, si alaturi de Dan i-am facut curat si i-am modernizat casa. NU cred ca a mancat aseara. Dar azi de dimineata a papat ceva.
Cand m-am trezit, colivia era descoperita (seara am acoperit-o ca sa fac intuneric la pui', pesemne ca cineva a umblat la galusca zburatoare. Micul animal era mai vesel dimineata asta..se uita la mine..a venit si l-am putut scoate din colivie pentru a il tine afara. Vreau sa nu il tin in colivie in timpul zilei, ca sa vada ca e liber si ca nu e prizonier. Azi aproape toata ziua a stat pe pervazul meu si a dormit, a papat, si s-a uitat pe fereastra. Pana si Minnie a venit curioasa sa inspecteze. I-am pus numele Micky. E foooarte prietenos si dragalas...ii place sa fie tinut in brate si sa stea pe tine, atunci cand stai intins in pat. Se cuibareste langa gatul tau si adoarme repede.
Am o mica rugaminte...cine se pricepe la pasari, poate ma la lamureasca si pe mine ce specie de pasare e Micky?

2 comentarii:

  1. zopotila georgiana4 iunie 2010 la 04:13

    cel mai bn teai duce cu el la veterinar,dar sar zice ca ar fi un pui de vuldur,orcum sa ai grija de el si de tine,poop

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragul de el! Bine ca Minnie e fata buna si nu-l papa :))

    RăspundețiȘtergere