marți, 8 iunie 2010

Amantul Cora

Daca vreodata ai cumparat ceva electronic de la Cora, stii ca trebuie sa ajungi undeva la 'Bancul de proba' unde ti se elibereaza garantia. Ei bine, in timpul asteptarii produsului ai ocazia de a te uita pe pereti. Pe unul dintre pereti scrie asa: Cele 10 avantaje Cora. Eu le-am citit azi si credeti-ma ca numai la Cora nu-mi statea gandul. Am luat avantajele Cora si le-am transformat in avantajele Amantului Cora. Adica, daca ar exista un tip pe care sa-l platesti sa vina si sa iti 'aranjeze' prin casa.
Astea ar fi avantajele:

1. Cel mai bun pret garantat.
Pay da...ca doar e criza..Presupun ca daca gasim in alta parte mai ieftin avem parte de inca o ora gratuita, nu?

2. Rambursarea diferentei.
Daca gasim mai ieftin ni se dau bani inapoi. Pacat ca nu merge cu ora aia moka...

3. Satisfacut sau rambursat.
Suna promitator, nu?

4. Livrare gratuita.
Deci e perfect, numai ca trebuie sa vedem cum facem sa nu ne intalnim cu sotul/ iubitul. Ar fi o livrare gratuita catre cel mai apropiat cimitir. Ori pentru noi ori pentru amant.

5.CORA ridica gratuit aparatul dumneavoastra vechi
Bye bye, baby! Hai ca suna chiar bine. Adica il adormim pe sot/ iubit si-l predam.

6. Testarea produselor electrice si electrocasnice
Vine si cu jucarii incluse? Dar cu baterii? Abia astept demonstratia live :)))

7. Garantie
Garantie ca ce? Daca se rupe il schimbam. Dar pentru exces de uz se aplica garantia?

8. Consilierul de vanzari este la dispozitia dvs.
Adica, in caz de ceva mergem la domnu' vanzator si il param pe amant. Tot aici putem primi si diferite informatii in legatura cu amantul: daca are casa, nevasta, copii, boli, etc.

9. Satisfactie 100 % garantata!
Imi place cum suna!

10. Raspundem intrebarilor dvs.
Inclusiv la intrebarile de gen 'De ce a venit barza?' si ' Unde mi-a disparut aurul?' ?????

Spor la cumparaturi, fetelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu