joi, 20 mai 2010

19 MAI 2009

AZI A FOST O ZI FOARTE IMPORTANTA PENTRU ISTORIA ROMANIEI! PESTE 40.000 DE OAMENI S-AU STRANS IN FATA GUNOI-VERNULUI PENTRU A MILITA IMPREUNA PENTRU O VIATA MAI BUNA SI IMPOTRIVA INJUSTITIILOR LA CARE SUNTEM SUPUSI ZI DE ZI DIN PARTEA CELOR CARE CONDUC (IN STARE DE EBRIETATE SI PE SENS INVERS) TARA! EU AM FOST UNUL DINTRE ACEI 40.000 DE OAMENI.



Lozinci precum 'Jos guvernul!', 'Demisia!', 'Unitate' si 'Rusine' au fost strigate de oamenii nemultumiti care au venit la desfasurare. Eu m-am dus pentru a sustine cauza studentilor si a oamenilot saraci carora li se ia din putinii bani pe care ii au. Am sustinut cauza pensionarilor necajiti si a mamelor osandite sa isi creasca pruncii din putinii bani de la stat. Am strigat din toata inima alaturi de oameni, am fluierat, am hulit si am aplaudat, am cantat imnul si am simtit ca pot schimba ceva. Am purtat un pampers ca protest la adresa vremurilor cacacioase in care traim.
Am facut poze cu moartea si am vazut cu ochii mei ce inseamna unitatea (desi partiala) in fata asupririlor.




Oameni buni, sunt mandra pentru ca am participat la protest!
Cred ca noi, romanii putem schimba ceva! Nu cu o floare se face primavara! PRIMAVARA SE FACE CU CREDINTA, RABDARE, HOTARARE SI UNITATE!
VIVA LA REVOLUCION! VIVA ROMANIA! VIVA UNITATE! VIVA SCHIMBAREA!

HAI ROMANIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu