duminică, 6 septembrie 2009

THIS IS NOT A TEST!

De multe ori in viata trebuie sa trecem de verificari, chestionare, intrebari si TESTE. Unele ne sunt facute de oameni care pentru asta sunt facuti. De exemplu cand mergem la un interviu ni se pun multe intrebari. Cei mai bun dintre noi ajung la 'testare', adica probezi ceea ce urmezi sa faci pe bune ca sa vezi daca te descurci si cat de greu e. Alte teste sunt facute de diferiti oameni din vietile noastre fara ca noi sa ne dam seama. De exemplu, te poti trezi ca un prieten te-a testat 2 saptamani si ti-a dar sperante in legatura cu niste aspecte ale vietii tale, si acum dupa ce totul e ok, el spune 'A fost doar un test'. Deci pana la urma, daca totul a fost bine, ce urmeaza sa se intample? NIMIC! Sti de ce? Pentru ca in timpul 'testarii' nu s-au comunicat eventuale probleme sau abateri. Problema e ca nu ti s-a spus ca ceea ce faci nu e corespunzator cu baremul si ai fost lasat sa bantui pe campii. Totul a decurs bine, chiar foarte bine. Dar asta doar din punctul tau de vedere. De ce doar din punctul tau de vedere? Pentru ca nu ai fost indrumat in nici o alta directie. SI PENTRU CA NICI NU AI STIUT CA ESTI TESTAT. Dupa ce te arati asa cum esti, fara sa joci teatru ti se reproseaza ca ai multe defecte. Daca jucai teatru, puteai sa arati orice fata vrei fara ca celalalt sa aibe habar despre cum esti tu in mod normal si totul era super, pentru ca nu aveai defecte. Eu am preferat sa fiu eu. Cu defecte, cu probleme, cu gandirea mea. Am preferat sa nu joc nici un rol si nici sa par ceea ce nu sunt, sau sa nu par ceea ce sunt. Am preferat sa fiu sincera si sa fiu eu. Cu bune cu rele. Vedeti voi, uneori e bine sa fi mincinos si sa te ascunzi. Uneori e bine sa fi un nenorocit care joaca teatru, pentru ca ai sanse mari sa treci de test. Eu sunt in stare sa fac multe sacrificii daca mi se da ocazia si daca mi se dovedeste ca scopul merita. Sunt un om care negociaza si care incearca sa rezolve problemele. Dar daca nu mi se da o sansa si mi se taie elanul fara un motiv real (pentru ca problemele nu au fost discutate si nici nu s-a ivit sansa unei ameliorari, schimbari) sufar pentru ca cineva nu a avut incredere in mine. Nu e vorba de increderea suprema, ci de dramul de incredere conform caruia fiecare om are dreptul la o sansa. Pai..sansa mea nu prea mai e..din varii motive...pentru ca nu mi s-a dat dreptul la opinie...nu am cum sa fac recurs pentru ca judecatorul a decis..asa ca nu pot decat sa zic ..'AM PICAT TESTUL. AM FOST RESPINSA'.

Un comentariu:

  1. e bine k ai fost tu insati si nu ai mintit pt k sti f f bn k minciuna are picioare scurte.asa se zc din batrani

    RăspundețiȘtergere