duminică, 20 septembrie 2009

Scrisoare deschisa

Draga tu,
Nu am mai vorbit de foarte mult timp. In viata mea s-au produs multe schimbari. Am inceput sa vad lucrurile frumoase din viata. Nu mai am de ce sa fiu trista. Nu mai am de ce sa fiu deprimata. Pana la urma toate lucrurile urate trec. Trebuie doar timp, rabdare si mult curaj. Pentru ca daca nu ai curaj, nici nu stii cat de multe poti rata. Uite, de exemplu..cum ar fi sa te duci la cineva sa ii dai id-ul si dupa multe luni sa iti dea add? Punem pariu ca nu ai avea curaj? Cum ar fi sa te trezesti int-o dimineata si sa spui:'Hai la Ploiesti!' si pur si simplu sa pleci la Ploiesti. Fara sa stii de ce te duci si cand te intorci. Cum ar fi sa treci pe langa o frizerie si dintr-o data sa spui 'Vreau sa ma tund la 0' si sa te tunzi? Ar fi nebunie, recunosc, dar ar fi si curaj. Am ajuns intr-un moment al vietii mele in care am curaj sa resping lucrurile care nu imi plac, am curaj sa spun sincer ce ma deranjeaza, am curaj sa urasc. Am curaj sa te desfintez din doua cuvinte, sa te sustin in planuri, sa fiu acolo pentru tine. Am curaj sa fac lucruri mari. Am invatat ca nu tot ce zboara se mananca si de asta acum mananc peste..Am invatat sa gandesc inainte sa iau o decizie, sa las loc de respiro, sa plang cand trebuie si sa rad cand vreau. Am invatat ca un zambet sincer face cat 1000 de cuvinte. Am invatat ca 2 ore cu cineva pot face ceea ce 2 ani nu au facut. Am invatat ca trebuie sa intind mana inspre cei care au nevoie de ajutor, nu sa ii parasesc atunci cand au dat de greu. Am invatat ca nu e bine sa mint si ca e bine sa vorbesc cu cei de langa mine pentru a le explica unde gresesc. Am invatat ca 'incredere' e un cuvant mare. Am invatat ce inseamna fluturasi in burtica. Mi-am reamintit ce sunt emotiile si sentimentele. Si sa stiti k e al dracului de bine! Din cauza unor aspecte ale vietii mele, am decis sa traiesc fiecare zi de parca ar fi ultima, cu cateva mici conditii:
1. nu am voie sa fac rau nimanui
2. profit la maxim de viata
3. nu imi fac mie rau
4. fac astfel incat la sfarsitul zilei, atunci cand pun capul pe perna sa fiu impacata cu mine

Tinand cont de lucrurile enumerate mai sus, pot sa va spun k viata mea e mult mai bine acum decat credeam. Ma bazez pe sentimente, pe intuitie, pe emotii si in special pe mine. Fac ceea ce simt. Si simt ca e bine ceea ce fac.

2 comentarii: