joi, 23 aprilie 2009

Prietenii astia...

Eu am ajuns la concluzia ca in viata nu e bine sa ai prieteni. Ma refer la prieteni de suflet. Pentru ca te vor darama cu prima ocazie, fie pentru un tip fie pentru o tipa. Nici prieteni mai departati nu e indicat sa ai, pentru ca nu stii niciodata ce le fată mintea. Cat despre alt fel de cunostinte, tovarasi, amici, e bine sa spui ca ii stii nu ca ii cunosti, pentru ca intre a ii stii si a ii cunoaste e drum lung.
Pastele asta am avut o revelatie. Uitati de ce. Pastele asta am trimis o serie de sms-uri cu urari unor grupuri de persoane, atat prietenilor, cat si cunostintelor. Dintre toti cei care au primit sms-ul au raspuns la el numai cei la care nu ma asteptam si cunostintele mai indepartate, pe cand cei care contau nu si-au rupt 1 minut din viata lor pretioasa pentru a scrie un 'Paste fericit'. Prietenii buni, inafara de unul singur nu s-au deranjat. Doi amici au dat telefon, alti 3 mi-au lasat offline-uri cu urari. In schimb, un baiat pe care il cunoscusem cu o zi inainte si cu care avusem o conversatie de 10 minute, caruia nu i-am trimis mesajul, s-a deranjat singur si mi-a trimis un sms cu urari. Concluzie? Majoritatea nu merita nimic, pe cand cei care merita sunt cei la care nu te astepti. Tocmai de asta, am decis sa nu mai trec nimic cu vederea, si tocmai din acest motiv, urmeaza sa ma decid zilele astea asupra reevaluarii listei mele de messenger. Nu sunt nebuna pentru ca nu am primit sms-uri cu urari, dar simplul gest de a raspunde unui sms sau de a da un apel, sau un telefon, sau un offline era suficient. Macar un amarat de 'Paste fericit'. Oricum, eu tot va doresc bine si multumesc celor care s-au deranjat cu un sms/tel/offline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu