marți, 7 aprilie 2009

In acesti 21 de ani

Zilele astea, pe 6 aprilie am facut 21 de ani. Cu ocazia asta am rascolit prin viata mea, dar nu cu un scop anume de a regasi lucrurile pierdute sau de a plange, ci cu un scop mai presus: ce inseamna 21 de ani pentru mine. Inseamna mult. Sau poate pentru unii putin. Inseamna multe lacrimi dar si multe zambete. Despartiri, impacari, certuri, bucurii, surprize, dragoste dar si durere, minciuni de ambele parti. Mi-am dat seama care este scopul meu in viata. Eu sunt un om-comunicator. Trebuie sa comunic. In orice fel. Pictura, muzica, film, in scris...trebuie sa arat, sa povestesc, sa ascult si sa vorbesc, sa consolez si sa distrug, sa imi spun opiniile si sa le admit si sa le ascult pe celelalte. Eu sunt un om emitator. Emit ganduri, sentimente in fiecare secunda, dar imi pare rau ca nu sunt multi cei care inteleg mesajul. Cu aceasta ocazie, imi cer scuze tuturor celor care nu au inteles dealungul vremii cine sunt eu. Imi cer scuze prietenilor/ prietenelor care nu m-au inteles si care m-au judecat aspru, uitand insa, ca si ei/ele fac aceleasi lucruri ca mine. Imi cer scuze ca sunt ceea ce sunt, ca sunt o persoana deschisa, ca nu ma ascund de ceea ce sunt si ca am curajul de a ma afirma si de a ma accepta ca persoana. Imi pare rau ca v-am dezamagit. Imi pare rau ca nu ma voi schimba. Se spune ca a intra in viata unei femei e o arta, iar a iesi din viata sa e o capodopera. Eu am avut parte numai de esecuri, fiind de ambele parti ale baricadei. Nu stiu cum sa intru in viata cuiva, pentru ca intru goala si ies incarcata de sentimente, lasandu-l pe celalalt secat de putere. Nu stiu cum sa ies pentru ca asa cum am spus mai sus, atunci cand ies, ma incarc de sentimente si il las pe celalalt gol. Imi pare rau ca sunt asa cum sunt. As vrea sa vada toata lumea ca sunt o resursa de optimist si incredere, de intelegere, nu ca sunt facuta doar pentru a aduce lacrimi. In astia 21 de ani am strans lacrimi, dar am si varsat lacrimi. In acesti 21 de ani am devenit hotarata, si i-am facut pe altii sa fie la fel. In acesti 21 de ani am invatat sa iubesc si sa fiu iubita, am fost derefinita ca fiinta si ca suflet. In acesti 21 de ani mi-am dat seama ca pentru a fi fericit nu ai nevoie decat de foarte putin. In acesti 21 de ani am invatat ce inseamna sa suferi si sa faci sa sufere. In acesti 21 de ani am devenit ce sunt acum. In acesti 21 de ani am redefinit oameni, i-am schimbat pe unii in rau pe altii in bine. In acesti 21 de ani am fost si eu schimbata de atatea ori incat nu stiu cine sunt, dar stiu ce vreau sa fiu. In acesti 21 de ani am simtit iubire. O simt si acum. Si o voi simti mereu. Pentru ca ea e combustibilul meu. Am simtit iubirea de la cele mai teribile lacrimi pana la cele mai dulci lacrimi. In viitorii ani voi continua sa fiu ceea ce sunt acum, voi iubi, voi plange, voi rade, ma voi stradui sa fiu un om mai bun, voi incerca sa va fac mandrii de mine. In acesti 21 de ani am invatat ce inseamna sa fiu om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu