joi, 28 aprilie 2011

De ce e asa de dificil sa te trezesti?

E 9:17...devreme pentru mine, tarziu pentru altii...daca e ceva ce urasc e sa ma trezesc dimineata...urasc sa ma trezesc la 9..d-apoi la 6:30 ca azi..cand a sunat ceasul am vrut sa-l ignor. M-am intors pe partea cealalta si am mai dormitat 10 minute. Sper ca dupa ce trece perioada asta aglomerata sa dorm vreo 2 zile neintrerupte...apropo de somn si nesomn, acum 15 minute am ajuns acasa, adormita si zombi-ezata. M-am dat jos din masina, mi-am luat pernuta cu Micky Mouse si m-am tarat pana la scara carand pernuta de un colt. Cei din jurul meu erau fresh in timp ce eu dormeam in ghete. M-am intalnit cu o vecina si am ingaimat un ' 'nziua ' rostogolindu-ma in lift. Vecina parea foarte vesela si activa. Cred ca se trezise de la 4.... De ce e asa de dificil sa te trezesti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu