duminică, 13 noiembrie 2011

Va multumesc


Pe lumea asta exista doua tipuri de actori: cei care merita tot respectul si jigodiile. Cei care merita tot respectul sunt niste oameni extraordinari, educati care daca pot, iti dau si camasa de pe ei, numai sa te stie multumit. Acesti oameni nu au pretentii, sunt seriosi, nu se lauda (desi au tot dreptul sa fac acest lucru), nu vor sa profite de pe urma ta. Acesti oameni merita tot ce e mai bun pe lumea asta pentru ca nu au uitat de unde au plecat. Pe de alta parte,reversul medaliei o reprezinta actorii infumurati, care cer mai mult decat fac, desprinsi de realitate. Actorii care au mereu ceva de comentat, sunt de neimpacat, sunt extrem de pretentiosi si de obraznici. Consider ca daca esti student si intentionezi sa intri in industria entertainment-ulului ar fi bine sa fi profesionist si cu fapta nu numai cu vorba.

In seara asta am avut de filmat un spot publicitar in care mi-am rugat niste fosti colegi sa joace. Sunt niste actori destul de cunoscuti, unul dintre ei fiind chiar o persoana publica. Niciodata de atatia ani de cat colaboram nu mi-au cerut un pahar de apa, sau nu mi-au spus ca vor bani. De asta, de fiecare data cand am avut o filmare am facut tot posibilul sa se simta bine si sa nu le lipseasca nimic. De la catering pana la tigari, de la haine in plus pana la confort. Oamenii acestia merita tot respectul meu pentru ca sunt profesionisti. Niciodata nu i-am auzit plangandu-se de ceva, facand crize pe platou barfind sau dandu-se in spectacol. Vin in fata mea ca ceea ce sunt: niste oameni normali, respectuosi, bine crescuti si deschisi la minte, niste oameni deosebiti, gata sa se dedice trup si suflet unui proiect artistic. Nu conteaza ca ei joaca in piese de teatru, in filme si au programul plin: daca te pot ajuta cu ceva, poti conta pe ei. Nu tin cont de titlul de ''actor'', daca atunci cand ai nevoie de un asistent de lumina tin de un cablu pentru a iesi bine scena. Nu conteaza ca ei sunt platiti cu sute de euro pentru proiecte, daca ai nevoie de ei, sunt acolo pentru a te ajuta. Ei sunt oamenii viitorului.

Voua va multumesc pentru tot ajutorul dat acesti ani, pentru rabdarea si intelepciunea pe care le posedati, pentru profesionalismul cu care va duceti la capat un proiect si pentru faptul ca sunteti oameni atunci cand in jur sunt doar fiare.

Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu