marți, 14 decembrie 2010

DACA SPUN 'FOR' AMERICANESC SITUATIA...ASA CA SPUN SIMPLU : PENTRU PUYA

I cred that ma apuca the devils or dracii cum it's called in Roumania. Am vazut ultimul clip al lui Puya, la o piesa in combinatie cu Conector ala. Deci nu-mi vine sa cred cata batjocura fata de tara incape in 3 aproximativ 3 minute. Citez: 'Aici inainte era Turcia'. Chiar daca m-am enervat maxim pe tampenia asta, am citit si comentariile videoclipului si am vazut ca dracu nu-i asa de negru. Baiatul asta nu mai are asa de multi fani. Majoritatea il critica pentru ultimele piese scoase drept palma peste ochi pentru Romania. Cum e posibil ca un cantaret sa isi denigreze in asa hal tara? Fie ea o tara cu probleme si cu neajunsuri, dar, prietene, e tara ta. Asa vrei sa fie vazuta peste hotare? Cu reclama asta proasta? Ca o sa ajungem sa vina lumea la noi ca la muzeu, vizitatori cu aparate de filmat si fotografiat in mana colindand strazile si strigand: 'Hey, mom! Quick! Take a photo! I think this hobbo likes me!'( in traducere: Mama! Fa o poza repede! Cred ca boschetaru' ma place!). E o rusine pentru noi ca simpli cetateni sa dam din cap pe cantecelele astea de 2 lei in care este vorba PRACTIC, de noi. Suntem tratati ca cetateni de clasa a 5a dupa sura, mai rau nu se poate.
Mai jos voi posta cateva versuri prin care as vrea sa dovedesc, ca despre Romania se poate spune si de bine, nu numai de rau. Nu sunt poeta, asa cum nici despre Puya nu am auzit sa fi facut vre-o facultate de jurnalism/ limbi straine/ istorie romana/ filologie/ limba romana...Pur si simplu am incercat sa scriu niste versuri. Numai ca sunt cateva diferente, anume: versurile mele sunt scrise deci e imposibil sa intelegi fluiditatea cuvintelor, negativul muzical nu exista si Conector sau Alex Velea' nu canta refrenul.

"Nu e tara nimanui, ca toti suntem aici
E tara celor mari, care-au fost vazuti mici.
Avem oameni geniali si daca nu crezi,
La Microsoft majoritatea sunt romani,
Iti vine sa crezi?
Romania a dat cantareti ascultati peste hotare,
Romica Puceanu, Enescu, Maria Tanase,
Iti amintesti acum, oare?
Nu avem doar probleme, avem si valori,
Dar unii dintre noi nu vad decat limita din fata lor.
Daca faci o melodie in care aberezi,
Iti bati joc de tara ta, destept te mai crezi.
Ne spui tuturor ca aici a fost Turcia dar s-a mutat usor-usor,
Inseamna ca si tu esti un turcalet imbracat in haine facute pe vapor."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu