marți, 14 decembrie 2010

Cea dintai dorinta :))))))))))

M-am plictisit de atata bine asa ca voi deveni fanul nr 1 al lui Terminator si Rocky (toate seriile). Ca daca filmele actuale sunt de cacat...mai bine ramanem la cele clasice..pentru anul viitor imi propun o colectie de jucarii de plastic cu Terminator, cu ochelari care se pot da jos de pe figura, pantaloni de schimb in cazul in care se intampla vreo nefericire emotionanta. Imi voi redecora camera cu mitraliere si cu fata lu Schwartzenneger, eventual voi lipi fata lui peste o icoana cu Iisus...ca da bine..sa ma simt de doua ori protejata..:))) Voi scrie pe pereti replica cea mai tare din lume "HAsta la vista, baby!' si ma voi duce la sala de forta ca sa fac muschi. A da...si imi voi fractura si eu maxilarul ca sa arat ca el :)))))))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu