marți, 12 octombrie 2010

BANI VISAM BANI

'Cu totii visam bani si speram la ziua in care ne vor creste bani in fata casei.' ( A.L. Webber)
Ne imaginam ca suntem in anul 1950. Ce asteptari avem de la viitor: suntem siguri ca prin anii 2000 si ceva, banii vor zbura in toate directiile, vom avea masini zburatoare si blocuri cu 600 de etaje. Ultimele tehnologii moderne ne vor invada casa, care, la randul ei se va preschimba intr-o secunda in altceva, doar prin apasarea unui simplu buton.
Ne imaginam ca suntem in anul 2010. Ce asteptari au avut altii de la anii acestia si care este starea natiunii defapt? Banii care trebuiau sa zboare, nu exista. Masinile 'buratoare'sunt fabricate in '80- '90 sau 2000. Blocurile cu 600 de etaje au abia 10 etaje si alea pe cale sa cada la prima zguduire mai serioasa. Tehnologiile moderne care ne invadeaza casa sunt: frigiderul, televizorul ( e drept, uneori, lcd), computerul, telefonul. Casa care ar trebui sa se preschimbe in altceva la simpla atingere a unui buton nu se transforma in nimic. Probabil butonul e defect. Sau nu s- inventat masina de prostit omenirea, care sa faca din ceva real altceva imaginar.
Ce alte avantaje mai avem? Avem operatii estetice de toate tipurile, are fac dintr-o urata o printesa, sau dintr-o printesa o curva. Avem cluburi si baruri de dezmat national. Avem magazine cu preturi exorbitante si pretentii. Ce nu avem? Nu avem limite in goana dupa bani. Majoritatea fetelor din ziua de azi se uita dupa bani. Daca 'fraieru' are bani e bine. Nu conteaza ca e gras, mustacios, in varsta si nu o atrage nici macar incat sa bea un suc cu el. Are bani omu, e perfect. Mi-e greata de fetele astea pe care le vad toata ziua pe strada uitandu-se dupa bani si dupa barbati valorosi. Urasc toate fetitele astea de 18-20 de ani care stau cu un baiat doar pentru ca se descurca si are niste bani, in timp ce ele se dau ocupate cu studiile. Dar defapt, il injunghie pe la spate. Dar stiti ce nu urasc? Barbatii care au bani si isi permit sa prosteasca fetele. Daca ei reusesc, imaginati-va ce fel de fete sunt. Am o prietena care intotdeauna sustinea sus si tare ca ' DRAGOSTEA E CEA MAI IMPORTANTA'. Dar, de ceva timp am vazut ca a inceput sa imbratiseze mentalitatea banului. Asa ca acum, ea sta cu un baiat care are bani, dar care pe ea nu o atrage. Nu lipsesc cadourile, atentiile si plimbarile. Dar la ce bun daca ea nu se poate bucura de iesiri pentru ca sunt cu el?
Niciodata nu am fost impresionata de barbatii cu bani, tocmai pentru ca ei sunt atat de impresionati de ei, incat nu ai loc sa mai fi si tu impresionata :)) Dar intotdeauna am fost impresionata de barbatii sinceri si cu atitudine care stiu cum sa te faca sa te simti o printesa. Si nu cred ca sunt singura fata....
Din punctul meu de vedere, a alerga dupa bani e gresit, e superficial. Si multi barbati fac gresela de a se simti abandonati din cauza ca n-au bani, cand defapt situatia e diferita. Banul nu reprezinta motivul decisiv pentru care o relatie merita sau nu. Sentimentele, increderea, respectul si dragostea sunt motive mai importante. In opinia mea, e mai important daca va simtiti bine unul cu celalalt, daca va sustineti reciproc decat daca are bani sa te duca pe luna. Uneori, nu e nevoie de bani pentru a te simti bine. O plimbare in parc, o iesire cu rolele, o seara de monopoly sau de remi fac minuni intr-o relatie. :)

Un comentariu:

  1. Sunt incantat sa citesc randurile tale,sunt mandru si onorat sa fiu iubit si sa te iubesc de asemenea si asta pentru ca inainte de a fi femeie eu declar cu mana pe inima ca esti un om minunat.Ai perfecta dreptate in tot ce spui.E tragic ce se intampla si mai tragic este ca nu realizam ca am putea schimba ceva.Intr-adevar viata e destul de grea,si cu bune dar si cu rele ea trebuie traita asa cum e lasata pe pamant.Femeile de care vorbesti din punctul meu de vedere nu sunt femei in adevaratul sens al cuvantului. Sunt doar niste profitoare,se mint singure,se amagesc si nu realizeaza ca nu in asta consta fericirea. La fel si barbatii care cred ca totul se poate cumpara,sunt niste don juani falsi care prefera sa cumpere decat sa lupte pentru a obtine oferind sinceritate si respect…Mi-e sila de astfel de oameni…din pacate exista printre noi.Ai sa spui ca sunt un romantic incurabil,un visator si poate ca sunt rupt de realitatea asta in care zi de zi am ajuns sa ne furam caciula unul la altul pacalindu-ne ca ne e bine.Important de stiut e ce facem pentru a obtine fericirea,ce vrem intr-adevar de la viata si sa nu uitam ca un om cu caracter care sa ne sustina in astfel de mom e mai important decat orice suma de bani...Prefer sa fiu visator si romantic decat sa ma mint ca mi-e bine...prefer sa iubesc din toata inima,sa-mi fie greu,sa fiu iubit la randul meu asa cum sunt (cu bune si cu rele) decat sa fiu fals...pentru ca astfel de sentimente nu se pot cumpara niciodata.Pacat ca am uitat sa simtim si sa iubim cu toata inima si ne atasam mai mult de falsitate si minciuna pentru un pumn de bani...Dar toate astea puiule,tin inainte de toate de educatie...Prefer sa nu ma mai lungesc si sa inchei comentariul spunandu-ti ceva ce sti deja...In spatele oricarui barbat puternic exista o femeie puternica...iar tu pentru mine esti o femeie puternica si un om exceptional...Te iubesc...!!!

    RăspundețiȘtergere