duminică, 23 august 2009

Initial nu am vrut sa fac aceasta postare. Apoi m-am gandit mai bine si am hotarat ca e necesar. So, here goes. Stii ca se intampla uneori ca viata sa fie prea cruda cu tine sa iti dea lovituri nemeritate. Atunci cand esti la pamant si simti ca nu mai ai putere sa continui, descoperi un om deosebit. Te increzi in el, simti ca el poate sa te ajute sa treci peste probleme, ii esti recunoscator pentru fiecare vorba, pentru fiecare gest. E o descoperire deosebita, incepi sa te bucuri si sa speri ca el te va ajuta sa treci peste toate greutatile. Dar lucrurile nu stau chiar asa. Ii spui ca ai probleme serioase, se afla langa tine cand afli ca problemele sunt din ce in ce mai grave. Te ia in brate si iti spune ca totul va fi bine. Reusesti sa visezi ca totul va fi bine. A doua zi dispare. Fara nici o urma. Se evapora de parca niciodata nu a fost acolo. Pur si simplu dispare. Fara nici o explicatie, fara nici o lamurire, lasand in urma o singura intrebare 'De ce?', sau clasicul "What the fuck?'. Si asta te darama. Sa vezi ca pur si simplu te-a abandonat, a fugit de tine, s-a ascuns, nu mai raspunde la telefon, nu mai ai cum sa dai de el. Atunci incepi sa iti pui alte intrebari de genul 'Ce am facut?', 'De ce mi se intampla asta?', 'Ce e de facut?'. Nici un raspuns nu iti trece prin minte asa ca trebuie sa infrunti situatia. Dar oricat de mult ai vrea sa treci peste, sa iti spui ca asa sunt toti, ca era previzibil sa se intample asta, ca nu trebuia sa te implici, ajungi la aceeasi concluzie: 'O mare dezamagire'. Si de acum de fiecare data cand cineva te va intreba care e cea mai mare dezamagire a ta vei spune 'Mihai, un prieten care m-a abandonat in fata greutatilor si care a fugit.' Imi pare rau ca lucrurile au evoluat asa, dar nu ma asteptam si la el. Adica ma asteptam la oricine altcineva, dar nu la el. A jucat un rol grozav, un actor desavarsit. Ai reusit sa imi frangi inima.
Daca vei citi si tu postarea asta, vreau sa iti dedic cateva versuri dintr-o piesa...

But you put on quite a show, really had me going
But now it's time to go, curtain?s finally closing
That was quite a show, very entertaining
But it?s over now
(But it?s over now)
Go on and take a bow

2 comentarii:

  1. pt acel baiat la care te referi tu iti spun asa:
    e un mare nesimtit pt k a facut asa ceva,nu merita sa aiba o prietena k tn, nu trebuia sa se piarda k magaru n ceata.

    in concluzie pt acel baiat dak iti citeste blogul eu ii sspun asa: invata sa pretuiesti o persoana kt timp e langa tn nu dupa ce ai pierdut o.si ink ceva chiar iti este frik sa stai langa ea,chiar nu esti puternic k sa lupti pt ceea ce iti doresti.pt mn nu esti om esti un "gunoi"(scuza ma pt adresarea asta)dak nu sti sa fi aproape de cineva care are nevoie de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. si dk omuk se va simti jignit o sa si dea seama mai tarziu k e adevarat ce am spus la commm anterior



    ink o data imi cer scuze pt jignirea adusa"domnului" mihai
    cu toate k nu e

    RăspundețiȘtergere