miercuri, 25 martie 2009

Cine sunt eu?

sunt un om rau de cand ma stiu. sunt un om fara constinta si fara sentimente. sunt de piatra. sunt o nenorocita, o lipitoare. ma agat de cineva pana il sorb si il sec si nu mai ramane nimic din el. nu am regrete. mint. ascund multe secrete. tu nu stii nici macar 40% din tot ce s-a intamplat, sunt un om profitor, trag pe tine pana cand nu mai am suflare. urasc sa iubesc. nu iubesc pe nimeni. nu imi ascund defectele, dar pretind de la ceilalti sa nu aibe defecte, sau sa le ascunda. dorm singura intr-un pat de 2 persoane si niciodata nu voi avea nevoie de un companion de perna decat pentru scurta vreme, dupa care poate sa plece acasa. nu dau dar imi place sa primesc, dar nu sa ofer. sunt egoista, incapatanata, dificila, fitoasa, imi place sa imi bat joc de altii pt a ma simti eu mai bine. imi place sa imi bat joc de toata lumea.mai putin de mine. dar nu pentru o cauza buna. Sunt Andra. Eu sunt cel mai rau lucru care poate sa ti se intample.

Un comentariu:

  1. Cred ca ai portretizat un ideal. Oare cine nu ar vrea uneori sa fie fara constiinta, sau sa nu aiba sentimente? Dar, de multe ori, tocmai ele ne dau peste cap ideile si ne fac sa ne amagim aiurea...doar nu suntem de lemn, indiferent ce s-ar spune.poate ca toate amagirile astea se ascund in particica aia de 61 de procente ;) din viata secreta, cunoscuta doar tie.

    RăspundețiȘtergere